SrR.Xplor.ro
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
SrR.Xplor.ro

SrR.Xplor.ro

AcasaPortalUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu

In jos 
2 participan?i
AutorMesaj
david

Data de înscriere : 04/04/2008

cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Empty
MesajSubiect: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeVin Apr 04, 2008 9:27 pm

vreau si eu admin atat am de spus ca mi sa zis sa fac cerere aici pe forum Very Happy ca sa pot sa am admin ms pt admin daca imi dati o sa am joc mereu pe sv
Wink bafta......:::
Sus In jos
al!n@

al!n@

Data de înscriere : 15/03/2008

cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Empty
MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeVin Apr 04, 2008 9:29 pm

nu te-am vazut prea des pe sv , pt inceput iti dau slot , dk o sa continui sa joci primesti admin de tine depinde zi nick si pass pe prv
Sus In jos
david

MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeVin Apr 04, 2008 9:39 pm

bn uite nicku meu ::::::::::>>EddD0gg cu zero si parola ::::::::::::>>eduard
Sus In jos
al!n@

al!n@

MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeVin Apr 04, 2008 9:40 pm

NUUUU .. nu trebuia sa postezi parola aici trimite pe privat si zi alta parola
Sus In jos
david

MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeVin Apr 04, 2008 9:42 pm

ok dar cum e pe privat zimi si mie daca nu te superi Very Happy
Sus In jos
al!n@

al!n@

MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeVin Apr 04, 2008 9:44 pm

da un click pe pm si scrie mesajul
Sus In jos
david

MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeVin Apr 04, 2008 9:54 pm

pai am scris daca nu te superi imi dai admin ?
am scris pe PM:D
Sus In jos
al!n@

al!n@

MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeVin Apr 04, 2008 10:12 pm

slot deocamdata
Sus In jos
david

MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeSam Apr 05, 2008 8:24 pm

ok ms cami dai si slot darr.... miai dat sauu NU? sa stiu ???
Sus In jos
al!n@

al!n@

MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitimeSam Apr 05, 2008 11:45 pm

ti-am dat Wink
Sus In jos
Continut sponsorizat

MesajSubiect: Re: cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu   cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu Icon_minitime

Sus In jos

cerere admin nicku meu este EddD0gg am mai fost pe sv si o sa ma mai joc mereu
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» cerere admin
» CERERE ADMIN
» Cerere admin
» cerere admin
» cerere admin

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum